علم تبلیغات بنر : آیا تبلیغات بنر برای پیشرفت مشاغل مفید است؟

علم تبلیغات بنر

آیا علم تبلیغات بنر برای پیشرفت در نتایج کسب و کار مؤثر است؟ این یک سؤال مهم در علم تبلیغات بنر است. این بخشی از هنر و علم است. تبلیغات برنامه نویسی امروزه متمرکز بر اهمیت داده و اتوماسیون برای تصمیم گیری هوشمندانه تر برای ارائه ی تبلیغات می باشد. این مکالمات غالباً مردم را به سمت اعتقادات مربوط به مشاغل سوق می دهد. که چندان صحت ندارند. بسیاری از افراد در این تجارت معتقدند که ربات ها تبلیغات را به دست می گیرند. اما اینطور نیست.

مشتری های بزرگ و کوچک غالباً در مورد تبلیغات بنرهایی که روی آن کلیک نمی کنند صحبت می کنند.

بازایابی دیجتال

براساس eMarketer ، بازاریابی دیجیتال یک تجارت ۳۱.۸۷ بیلیون دلاری در سال ۲۰۱۷ است . یک دوست و همکار سابق ، استیون کافمن، که برای یکی از میزهای بزرگ آژانس تبلیغاتی ، Accuen کار می کند ، و یک فرد معتبر دیجیتالی است ، می گوید که: اگر فکر می کنید تبلیغات بنر فقط برای کلیک است، پول خود را هدر می دهد و نباید تبلیغ کنید ، زیرا این کلیک ها ، به تنهایی ، ارزش ندارند که رسانه شما در بسیاری از موارد ، مخصوصاً برای تبلیغ کنندگان بزرگ ، خرج کند

ارزش بازاریابی دیجیتال به دلیل چالشهای اغلب دشوار ان است و از آنجا که بیش از ۹۹٪ از تبلیغات انجام شده با هیچ اقدام خاصی گره خورده نیست. حتی بیشتر ، وقتی از مشتریانی بپرسند که آیا این تبلیغات را دیده اند، به خاطر نمی آورند. من اینجا هستم تا آن تصورات غلط را اثبات کنم. پس از اثبات اشتباه ، مقدار قابل توجهی در اکوسیستم برنامه نویسی فعلی اشتباه مشاهده خواهید کرد: این هدفگذاری به حدی انبوه است که نیاز به ادامه تبلیغات نیست.

بنابراین چه اتفاقی می افتد که بنرهای تبلیغاتی مورد توجه قرار نمی گیرند؟ ایا تبلیغات بنر موثرند؟ پیشنهاد من این است که برای یافتن پاسخ این چنین سوالات و اطلاعات جامع تر درباره علم تبلیغات بنر کتاب Pre-Suasion by Robert Cialdini را مورد مطالعه قارا دهید.

شواهد ۱ – صفحه پویا دید کاربر را تغییر می دهد

در مطالعه ای که در روزهای اول تجارت الکترونیکی انجام شد ، در سال ۲۰۰۱ ، ماندل و جانسون آزمایشی در زمینه تبلیغات بنر حرفه ای را انجام دادند تا دریابند که چگونه رفتار مصرف کنندگان با تصاویر پیشنهادی مختلف تغییر می کند. برای یک سایت تجارت مبلمان برای برخی از بازدید کنندگان سایت ابرهایی در تصویر زمینه صفحه اصلی نشان داده می شوند ، و برخی از آنها به رنگ سبز با سکه نشان داده شده اند.

این آزمایش برای تعیین اینکه آیا مصرف کنندگان بیشتر روی کیفیت متمرکز می شوند یا نه انجام شد ، یعنی ابرها به عنوان یک نماد آسایش به بازدیدکنندگان نشان داده میشد. کاربرانی که ابرها را دیدند تمایل بیشتری به هزینه های بالاتر ، مبل های نرمتر داشتند. افرادی که سکه های سبزرنگ را می دیدند بیشتر به سمت مبلمان ارزان قیمت تمایل داشتند.

شواهد ۲ – تبلیغات تاثیر می گذارند

چگونه ممکن است چنین چیزی باشد و آیا این ثابت می کند که تبلیغات بنر مؤثر است؟ در یک مطالعه در علم تبلیغات بنر در سال ۲۰۰۷ توسط شیانگ ، سینگ و آهلووالیا به کاربران گفته شد که مقاله ای را در یک صفحه وب مطالعه کنند در حالی که تبلیغات بنر ۴۶۰*۸۰ در فاصله های ۵ ثانیه ای نمایش داده میشد. این تحقیق دو نکته جالب را نشان داد. اولین مورد این است که کاربران تبلیغات را پردازش نکردند. آنها نمی توانند به یاد بیاورند که پیام های خاصی را از مارک های نشان داده شده مشاهده کرده اند.

نکته دوم که این موضوع را حتی جالب تر می کند این است که وقتی به کاربر پیام تبلیغ نشان داده شد ، نسبت به کاربرانی که در آزمون در معرض تبلیغات نبودند ، رفتار مطلوب تری نسبت به تبلیغ کننده نشان دادند.
در زمینه آزمایشات آماری که توسط دانشمندان انجام شده است ، به خصوص در زمینه های دانشگاهی ، به این صورت نتیجه گیری شد که تبلیغات بنر مؤثر است و عملکرد تجاری را تحت تأثیر قرار می دهد.

اگر تبلیغات با استفاده از برنامه نویسی هوشمند اجرا شود ، در صورت تنظیم قیمت برای پرداخت بهترین قیمت ، در صورت استفاده از تاکتیک های مناسب پیشگیری از کلاهبرداری و اگر کمپین توسط متخصصان بازاریابی ماهر نظارت می شود تبلیغات موثر خواهد بود.

 

منبع : brillmedia

 

اشتراک مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *