طراحی پاکت نامه

نمونه کارهای طراحی پاکت نامه

ملزومات طراحی پاکت نامه

طراحی پاکت نامه برای موفقیت نامه های فروش بسیار مهم است.بدون طراحی یک پاکت تمیز و جذاب ، نامه های شما هرگز باز نمی شوند.بهترین طراحان پاکت نامه می دانند که چه چیزی لازم است تا پاکت های شما در میان نامه های درهم و برهم نادیده گرفته نشود ، و چشم انداز های شما مورد توجه قرار گیرند و پاکت شما باز شود و مشتری شوند.

پاکت نامه نوعی پاکت برای بسته‌بندی است که معمولاً از جنس کاغذ است و برای انتقال برگ کاغذ یا کارت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

طراحی پاکت نامه

در پایین موارداساسی در طراحی نامه آورده شده است:

هدف را بدانید

طراحی پاکت نامه برای دوستان و کارتهای هدیه خانواده یک چیز است.طراحی پاکت نامه برای هویت سازمانی یا یکنامه فروش مستقیم کاملاً متفاوت است.پاکت های کارت هدیه گشوده می شود زیرا گیرنده ها فرستنده را در سطح شخصی می شناسند ، در حالی که در ارتباطات تجاری گرا نامه اغلب برای مشتریان بالقوه که با فرستنده آن چندان آشنایی ندارند ارسال می شود.
اگر در حال طراحی برای هویت سازمانی هستید ،طراحی شما باید تصویری را ارائه دهد که نماینده شرکت شما باشد.اگر در حال طراحی برای پاسخگویی مستقیم هستید ، باید طراحی پاکت نامه شما در معرض دید مخاطبان قرار گیرد.قبل از نشستن برای طرح ریزی طرح پاکت نامه خود ، حتماً هدف از برقراری ارتباط درون پاکت را درک کنید.

طراحی پاکت نامه

آن را ساده نگه دارید

طراحی پاکت نامه شما باید ساده و خوانا باشد.پاکت نامه ها از فضای درهم و برهم استفاده نمی کنند.برای یک پاکت هویت سازمانی ، یک آرم ساده در منطقه آدرس بازگشت کافی است.در پشت نیز می توانید یک آرم اضافه کنید.

وقتی صحبت از فروش نامه های پاسخ-مستقیم می شود ، پاکت نامه های شما باید مستقیماً با مخاطب هدف صحبت کنند.تصاویر نمایشی ، کپی برجسته شده و پیشنهاد / فراخوانی برای عمل، به خوبی روی پاکتها کار می کنند ، تا زمانی که به هم ریخته نشوند.اگر به عنوان مثال می خواستید یک پاکت نامه برای شرکتی که اقدام به فروش سگ معاشرت می کند ، ممکن است یک سگ خوشحال را در حال لذت بردن از یک معالجه در کنار یک تیتر جسورانه به تصویر بکشید:

طراحی پاکت نامه

روشن تر باشید

رنگهای روشن و واضح بهتر از رنگهای کسل کننده توجه را به خود جلب می کنند.با توجه به این نکته ، پاکت تمام رنگی طراحی شده شما باید در صندوق پستی قرار بگیرد.این به معنای این نیست که می گویند طراحی شما باید حیرت انگیز باشد،اما بهتر است که مورد توجه قرار بگیرد.اولین کار شما این است که توجه را جلب کنید.کار دوم شما ایجاد انگیزه در مشتریان برای باز کردن پاکت است.

طراحی پاکت نامه

قوانین را دنبال کنید

اداره پست دارای استانداردهای خاصی برای نامه های فله و دسته اول است.چه با نامه پستی و چه با نشان نامه پستی ارسال کنید ، باید پاکت نامه قالب مناسب داشته باشد.همچنین باید اطمینان حاصل کنید که پاکت نامه شما از دستورالعمل های چاپ مانند چین و محل امن پیروی می کند.برای صرفه جویی در وقت (و پول) و رسیدن به بهترین نتیجه ، از یک قالب پاکت از پیش آماده شده متناسب با اندازه پاکت و روش پستی خود استفاده کنید.
یک طراحی پاکت عالی با بازده سرمایه گذاری پاداش می گیرد.طراحی مناسب می تواند مشتریان بیشتری را برای باز کردن ارتباطات و پیگیری تماس های شما برای اقدام ، افزایش دهد و حاشیه سود شما را به شکلی خوش بینانه تر کند.این نکات طراحی پاکت را دنبال کنید تا اولین بار این کار را درست انجام دهید.

 

اشتراک مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *