طراحی های بیلبورد
- نمونه کارهای طراحی بیلبورد
- نمونه های معروف تبلیغات طراحی بیلبورد
- ۰۱. دراکولا
- ۰۲. مسیر IKEA
- ۰۳. زنگ زدگی
- ۰۴. موج زباله
- ۰۵. آمریکا کیست؟
- ۰۶. آرک ها را دنبال کنید
- ۰۷. Reebok ZPump 2.0
- ۰۸. کوکاکولا: لوگو
- ۰۹. AIR-INK
- ۱۰. مک داریو
- ۱۱. بیلبورد انسانی
- ۱۲. واحد فنی
- ۱۳. IBM
- ۱۴. Bert’s Bees
- ۱۵. Lego
- ۱۶. لیکا
- ۱۷. OBI
- ۱۸. مک دونالد
- ۱۹. هواپیمایی بریتانیا
- ۲۰. OREO
- ۲۱. مراقبت از دندان فرمول
- ۲۲. BMW
- ۲۳. Orphea
- ۲۵. نایک
نمونه کارهای طراحی بیلبورد
نمونه های معروف تبلیغات طراحی بیلبورد
تبلیغات بیلبورد می تواند تأثیر بیشتری نسبت به آنهایی که به صورت آنلاین انجام می شوند، داشته باشد ، زیرا اندازه زیاد آنها تأثیر بیشتری به آنها ایجاد می کند. اما بزرگتر همیشه بهتر نیست.علی رغم اندازه تبلیغات بیلبورد ، ایستادن در میان نویز دیداری اطراف می تواند مشکل باشد.
بیلبورد یا آگهینما (مصوبه فرهنگستان زبان)، به تابلوی بزرگی گفته میشود که فضای مناسبی برای نصب آگهی را در اختیار دولت، صنعتگران و عرضهکنندگان کالا میگذارد؛ و در اصل به هر فضای خارجی که امکان نصب آگهی بر آن باشد اطلاق میشود. اما امروزه، بیشتر به معنای تابلوهای بسیار بزرگ و نورپردازی شدهاست که بر پایههای بلندی قرار گرفته و از فواصل دور قابل دیده شدن هستند.
طیف های مختلفی از تبلیغات تبلیغاتی بیلبورد می توانند همه چیز را متزلزل کنند. خواه با استفاده از مواد مختلف ، ایجاد طرح هایی که با محیط اطراف ارتباط برقرار می کنند یا فقط معرفی چند نسخه فوق العاده هوشمندانه.در مورد برخی تبلیغات بیلبورد خلاق مورد علاقه ما را بخوانید.
۰۱. دراکولا
در تبلیغ دراکولا برای اقتباس بی بی سی از دراکولا ،قطرات خونی در طول روز از این بیلبورد بیرون می آیند. اما در شب ، چراغ کنار بیلبورد سایه ای جالب از خود دراکولا را تشکیل می دهد. مطمئناً راهی هوشمندانه برای جلب توجه مردم است.
۰۲. مسیر IKEA
۰۳. زنگ زدگی
این بیلبورد توسط هایمت به مرور زمان تغییر شکل داد تا USP محدوده چاقوی Tyrolit’s Iceline را نشان دهد. در ابتدا ، عابران با یک ورق از فلز روبرو می شدند ، که فقط لوگوی برند را نشان می داد. طی چند هفته ، سطح آن کاملا زنگ زدگی شد و فقط قسمتی به شکل چاقو را بدون تغییر باقی ماند.
۰۴. موج زباله
برای مشخص کردن روز جهانی اقیانوس ها در سال ۲۰۱۸ ، کرونا با Wieden و کندی در این کمپین تبلیغاتی خلاقانه همکاری کرد. اندی بیل یک موج سه بعدی از زباله های پلاستیکی جمع آوری شده در انگلستان ایجاد کرد ، که با تصویری از کریس همسورث در حال موج سواری برای تأکید بر حجم پلاستیک در اقیانوس های ما بود. این مردم را تشویق می کند تا زباله های خود را در محل های مخصوص بگذارند. کمپین های مشابهی در ملبورن ، لیما ، سانتیاگو ، بوگوتا و سانتو دومینگو برگزار شد.
۰۵. آمریکا کیست؟
مجموعه تلویزیونی ساچا بارون کوهن با نام “چه کسی آمریکاست؟” عملی بود که سیاستمداران آمریکایی را برای تحقیر در دوربین با نتایج ضرب وشتم و ناامید جلوه دادند. اما تقصیر این کمپین بلژیکی کار سختی است تا مردم بتوانند در BeTV مشاهده کنند. آژانس بروکسل خوشبختی دیوارهای بلوک نسیم زشت را در مقابل رستوران های مکزیک ، کامل با سیم ساخته و از آنها به عنوان تابلوهای تبلیغاتی استفاده کرده است.
۰۶. آرک ها را دنبال کنید
چتسپا زیادی را می طلبد تا با یک آرم خلط شوید ، اما این کاری است که آژانس تورنتو کاست به همراه اسپنسر و جردن برای این کمپین مک دونالد انجام دادند. برای دریافت جوایز کمپین پیروزی Arches ، تیم قوس های طلایی نمادین را بازسازی کردند و آنها را به تابلوهای تبلیغاتی جهت دار جهت حداقل راهنمایی کردند تا رانندگان را به نزدیکترین شعبه مک دونالد هدایت کنند.
۰۷. Reebok ZPump 2.0
آژانس سوئدی حیوانات روشی فوق العاده برای تبلیغ کفش های جدید Reebok به کار گرفت: یک بیلبورد در فضای باز در استکهلم مرکزی مستقر کرد و مردم را به تست سرعت انسان دعوت کرد. هرکسی که سریعتر از ۱۷ کیلومتر در ساعت از بیلبورد عبور می کرد، یک جفت کفش جدید ZPump 2.0 جایزه می گرفت.
این بیلبورد از یک دوربین سرعتی که بطور ویژه برای این کمپین تولید شده بود ، استفاده کرد، که از شناسایی اشیاء واقعی و تشخیص حرکت برای شناسایی حرکات دونده و محاسبه سرعت آنها استفاده می کرد.
۰۸. کوکاکولا: لوگو
این تبلیغات تبلیغاتی بیلبوردهای تبلیغاتی از Publicis Italia مشروبات الکلی Coca-Cola را ترغیب کرد تا بطری های خالی خود را دوباره بازیافت کنند. آژانس هوشمندانه طراحی روبان نمادین کولا را تکمیل کرده تا به عابران نزدیکترین سطل بازیافت را نشان دهد. با وجود این ، منتقدان اظهار داشتند که کوکا کولا برای جبران تأثیر زیست محیطی گسترده محصولات خود ، کمک های کمی انجام داده است.
۰۹. AIR-INK
AIR-INK از طریق یک کمپین موفق Kickstarter از آزمایشگاه های Graviky ، یک جوهر ابتکاری ساخته شده از آلودگی هوا است. یک دستگاه ذرات دوده سیاه را از دود اگزوز خودرو و دودکش ضبط می کند ، سپس پردازش شده و به جوهر ایمن و باکیفیت تبدیل می شود.
برای ترویج این پروژه ، این تیم با تصویرگری کریستوفر هو یک تابلوی نقاشی عظیم برای خیابان Shaftesbury لندن ایجاد کرد که به طرز موثری بازیافت آلودگی را در این کار هنری نشان داد.برای جلب توجه عابران ،این بیلبورد دارای شعار ساده ای است: “این هنر با آلودگی هوا نقاشی شده است”.
۱۰. مک داریو
۱۱. بیلبورد انسانی
توهین های نژادپرستانه روی بدن یک مرد خال کوبی شد تا وی را به “بیلبورد انسانی” تبدیل کند. این مرد سپس در اطراف پاریس با توزیع اعلامیه هایی در این مورد و تشویق مردم برای پیوستن به گفتگو ، در پاریس قدم زد.
۱۲. واحد فنی
۱۳. IBM
۱۴. Bert’s Bees
برای ارتقاء دامنه و شدت آبرسانی ، از مصرف کنندگان خود استفاده کردند تا قبل و بعد از تظاهرات را با یک بیلبورد تعاملی در مینیاپولیس ، که توسط آژانس تبلیغاتی شرکت Baldwin ساخته شده است ،آشکار کنند .
این استفاده هوشمندانه از طراحی و ساخت و ساز به معنای این بود که تصویر “قبل” به معنای واقعی کلمه از بین می رود ، زیرا بینندگان پوست کوپن های متصل به تخته را می کندند و این کوپن ها توسط سهامداران محلی بازخرید می شدند. سرانجام ، تمام کوپن ها برداشته شدند و چیزی که باقی مانده بود ، یک سطح براق،صاف و یک چهره خوشحال و خندان از آبرسان بود.
۱۵. Lego
لگو رویکردهای کاملاً درخشان ، خلاقانه و سرگرم کننده نسبت به تبلیغات خود دارد ، اما موردی که بسیار مورد توجه قرار می گیرد تابلوهای تبلیغاتی ایستگاه اتوبوس Oglivy مالزی است که یک هنر منحصر به فرد است که با محیط اطراف خود آمیخته شده است.
Nicholas ‘Blackbulb’ Foo ، هنرمند معتبر لگو با تیم خلاق Ogilvy برای طراحی سه علامت جداگانه ایستگاه اتوبوس همکاری کرد: نهنگ ، هیولا و Caterpillar. نقاشی های دیواری از با پس زمینه مخلوط می شوند ، با مهرهای لگو خیابان ها را می سازند که گویی بیلبورد یک پورتال به ابعاد دیگری است که کاملاً از لگو ساخته شده است.
۱۶. لیکا
۱۷. OBI
فروشگاه زنجیره ای DIY OBI تصمیم گرفت با قرار دادن بیلبوردهای خود نه در مکان های معمول بلکه در خود خانه های مردم کاری متفاوت انجام دهد. تفکر آن مبتنی بر این سوال بود که: چرا با تبلیغاتی که همه چیز را زشت تر جلوه می دهد ، چیزهایی را که خانه های ما را زیبا تر می کند ، تبلیغ می کنیم؟
در عوض ، با کمک آژانس تبلیغاتی Jung Von Matt/Elbe ، چیزی بسیار تخیلی تر و جالب توجه به وجود آورد.مکس پلوات توضیح می دهد: “چالش بزرگ جستجوی خانه های فراری مناسب بود.”
۱۸. مک دونالد
۱۹. هواپیمایی بریتانیا
بیلبورد نمونه ای شگفت انگیز از طراحی تعاملی است که با دیدن آن هیجان کودکانه را از دیدن اولین هواپیمای مسافربری خود مشاهده می کند. تابلوهای تبلیغاتی در Piccadilly Circus و Chiswick لندن به نمایش گذاشته شد.
۲۰. OREO
۲۱. مراقبت از دندان فرمول
۲۲. BMW

۲۳. Orphea
۲۴. CALM
هنر خیابانی می تواند راهی عالی برای ارائه پیام قدرتمند باشد.برای آگاهی خیریه C.A.L.M. ،هنرمندان گرافیتی Soulful Creative بیلبوردهای درخشانی را ایجاد کردند. این بیلبورد ها با هدف برجسته کردن آماری مبنی بر اینکه در انگلستان در هر روز سه مرد زیر ۳۵ سال خودکشی می کنند،طراحی شدند.نورپردازی نیز راهکار بسیار خوبی است – اطمینان می دهد که توجه عابران به تابلوهای تبلیغاتی جلب می شود.