طراحی بنر

بنر رولی

نمونه کارهای طراحی بنر

ده نکته برای بنر رولی

هنگامی که نوبت به تبلیغ محصولات شما در یک نمایشگاه تجاری می رسد ، بنر تبلیغاتی رولی را طراحی کنید. این یکی از مهمترین ابزاری است که یک غرفه دار می تواند هنگام شرکت در یک نمایشگاه تجاری داشته باشد. شاید تعجب کنید که چرا:

به عبارت ساده ، آنها به عنوان تبلیغات خدمت می کنند. شما می توانید آنها را در مکان هایی قرار دهید که می دانید مردم در حال تجمع هستند (مانند صف پرداخت صندوق). سپس به تماشای پیام خود در صف در حال حرکت منتظر بمانید. به همین دلیل ، بنر رول به بهترین وجه به عنوان یک متریال در محل تماس یا نقطه فروش شما استفاده می شود. با این حال ، این بدان معنی است که هنگام تولید تأثیر مورد نظر در بین مشتریان ، طراحی مناسب و مقدار مناسب اطلاعات در مورد بنر شما بسیار مهم است. ما با چند راهنمایی در مورد چگونگی طراحی یک بنر رولی که  تاثیر را ایجاد می کند در اینجا هستیم.

امروزه معمولاً منظور از بنر پیام‌های تبلیغاتی‌ایی است که در سطح وب استفاده می‌شود. این بنرها معمولاً پیام خود را در قالب طرحی هنرمندانه از تصاویر و متون و برای اهداف تبلیغاتی بیان می‌کند. اساساً این گونه بنرها بر اساس تکرار مجموعه‌ای از تصاویر پشت سر هم یا همان تصویر بر ثانیه ساخته می‌شوند که تصاویر یا متون داخل بنر پس از گذشت مثلاً یک ثانیه به اندازه معینی جابجا شده و تشکیل تصویر انیمیشن حاوی تبلیغات را می‌دهند که این تصاویر با پسوند GIF ذخیره می‌شوند و در سر صفحه یا پانوشت یک وب سایت به نمایش در می‌آیند.

بنر رولی

نکاتی در مورد چگونگی طراحی

۱- لوگوی خود را در بالا نگه دارید

برای نمایش لوگو ی شرکت و هرگونه اطلاعات مربوط به آن ، از بالای بنر استفاده کنید. چرا؟ اغلب ، این اولین جایی است که به نظر بینندگان می رسند. این پیام را با پیام اصلی خود در سطح بینایی چشم دنبال کنید. به احتمال زیاد وقتی کسی از کنار آن می رود توجه را به خود جلب می کند.

 

۲- از بالا به پایین ، چپ به راست فکر کنید

به همه ما وقتی در مدرسه بودیم یاد داده اند که از بالا به پایین و چپ به راست بخوانیم : مصرف کنندگان شما فرقی نمی کنند. این مسئله را در نظر داشته باشید که اطلاعات را چگونه در بنر خود قرار میدهید . فضای بنر را فقط در مورد اطلاعات مربوطه نگه دارید – اطلاعات بیشتر را می توان توسط تیم فروش شما یا با استفاده از یک بنر رومیزی  یا بنر پشت سر فروشنده تهیه کرد.

بنر رولی۳- مطمئن شوید که از تصاویر با کیفیت بالا استفاده می کنید

همه می خواهند از تصاویر در آگهی های خود استفاده کنند: این دقیقا به همین دلیل است که آگهی ها اختراع شدند. اگر می خواهید از هر نوع تصویر آماده چاپ روی آگهی های خود استفاده کنید ، اطمینان حاصل کنید که آنها به صورت CMYK (فیروزه ای ، ارغوانی ، زرد ، سیاه – بر خلاف RGB) ذخیره شده اند و وضوح تصویر ۳۰۰ نقطه در اینچ است. مطمئن نیستم که تمام این معنی چیست؟ پست ما را در مورد الزامات تصویر و دلیل اهمیت آنها بررسی کنید.

۴– رنگ دوست شماست

رنگ ها می توانند به شما در ایستادگی در یک نمایشگاه یا نمایشگاه تجاری کمک کنند ، اما باید در این مورد دقت کنید. رنگهای مورد استفاده شما باید با هم خوب کار کنند ، با رنگهای شرکتی خود پیوند برقرار کرده و از لوگوی شما به طور کلی پشتیبانی کنند. برای پشتیبانی از بهترین لوگو ، باید از تأثیر رنگ پس زمینه خود بر نحوه درک مردم از لوگوی شما آگاه باشید: به عنوان مثال ، سیاه و خاکستری رنگ های “جدی” هستند ، در حالی که از رنگهای روشن مانند قرمز و نارنجی می توان برای جلب توجه مشتری استفاده کرد. اگر شما مطمئن نیستید که چه رنگی را انتخاب کنید ، یا کدام یک از رنگ ها با هم کار می کنند ، سایت هایی مانند Adobe Color CC یک راه عالی برای فهمیدن این موارد هستند.

بنر رولی

۵- از متن و فاصله استفاده کنید

طراحی اسم ترتیب حروف است و به شکلی تایپ کنید که هم قابل خواندن باشد و هم از نظر هنری جذاب . نه تنها نوع موردنظر برای استفاده در بنر خود بلکه نوع دیگری را که قبلاً از آن استفاده کرده اید ، به ویژه در لوگوی خود در نظر بگیرید. نحوه طراحی و استفاده از انواع مختلف طرح حروف که در دسترس شما قرار دارد یکی از موارد مهم هنگام طراحی بصری و گرافیکی است. تایپوگرافی می تواند موجب ایجاد یا شکست یک پروژه کامل شود ، و این زمینه ای است با مجموعه خطاهای خاص خود که مبتدیان ممکن است از آن آگاهی نداشته باشند.

۶- تعهد به زیبایی شناسی طراحی

زیبایی شناسی مطالعه چگونگی تفسیر مغز ما از چیزها به عنوان زیبا یا زشت است. اگر می خواهید مشتریانتان با برند شما ارتباط برقرار کنند و محصولات شما را بشناسند ، به زیبایی شناسی طراحی نیاز دارید. دانیل شوارز از خلاقان بازار بیان می کند که زیبایی شناسی طراحی در واقع چیست و چرا به یکی از آنها نیاز دارید. پس از خواندن آن ، وقت آن است که در صورتی که قبلاً این کار را نکرده اید ، واقعاً شروع به سازماندهی طراحی زیبایی شناسی برای برند تجاری خود کنید. بنر رولی۷- اندازه بنری را انتخاب کنید که مناسب شما باشد.

بنرهای ما از اندازه بنر قابل جمع شدن از ۱۳ اینچی در کل تا استاندارد ۶.۸ فوت Roll Up Standard متغیر است. علاوه بر این ، ما یک بک دراپ قابل جمع شدن خیلی بزرگ داریم که می تواند تا بیش از ۱۰ فوت افزایش یابد در حالی که باز هم به راحتی در یک غرفه نمایش تجاری تنها با ۵.۵ فوت عرض جا می گیرد.

اندازه بنر مورد نیاز شما کاملاً به نیاز تبلیغات شما بستگی دارد. اگر به چیزی نیاز دارید که بتواند به تنهایی تبلیغ کند ، از سایز بزرگتر استفاده کنید. با این حال ، اگر از بنر رولی خود به عنوان مکمل سایر محصولات تبلیغاتی استفاده می کنید ، بهتر است از سایزهای کوچکتری استفاده کنید.

۸- آن را با سایر محصولات تبلیغاتی جفت کنید

بنر رولی شما نباید تنها محصولی باشد که هنگام تبلیغ به مشتریان استفاده می کنید. بلکه  ، شما به یک غرفه کامل نیاز دارید که برای حضور شما در این رویداد طراحی شده باشد. مواردی از قبیل روکش میز ، pop up displays  و حتی صندلی تبلیغاتی می تواند راه طولانی را به سمت تجربه نمایش تجاری (و مشتریان شما) بردارد.
بنر رولی

۹-آزمایش

مطمئن نیستید که با چه طرحی روبرو شوید؟ آزمایش! از طرح هایی که دوست دارید نسخه هایی تهیه کنید و آنها را در طول نمایشگاه تجاری که در آن شرکت می کنید ، تنظیم کنید. از آنجا که مجموعه ای از طرح های مختلف را در اختیار دارید ، می توانید اثربخشی آنها را در بازدید از بازدیدکنندگان جدید به غرفه خود پیگیری کنید تا ببینید که به طور کلی کدام طرح برنده می شود.

۱۰- برای سنجش اثربخشی برنامه ای داشته باشید

ما در این پست در مورد حداکثر رساندن ROI در یک نمایشگاه تجاری ، به جزئیات بیشتری می پردازیم ، اما شما همچنین می توانید یک برنامه جداگانه فقط برای اندازه گیری بازده سرمایه گذاری بنرهای تبلیغاتی رولی خود داشته باشید. در اینجا مواردی وجود دارد که باید بررسی کنیم وقتی که نوبت به پاره شدن بنر ها پس از اتمام نمایشگاه تجاری می رسد.

نگاه کنید که چطور قرار داده شده است. آیا میزان خوبی از ترافیک رفت و آمد ایجاد کرده است؟ آیا می توان آن را در منطقه دیگری قرار داد تا از حداکثر میزان رد پای ممکن استفاده کند؟

آیا همه تضمین بازاریابی شما با آنچه در بنر نمایش داده می شود سازگار است؟ آیا بروشورهای شما مطابقت دارند؟ در مورد فروش محصولات کارمندان شما چطور؟

چه تعداد سؤال ایجاد کرده است؟ آیا مردم از محصولات شما سؤال کرده اند زیرا آنها آگهی های شما را دیدند؟

ما امیدواریم که این نکات، وقتی به چگونگی طراحی یک بنر رولی می پردازید، یک شروع کاملاً خوب به شما داده باشد ، اما ما می خواهیم بدانیم که شما چه فکر می کنید ، چگونه می توانید آگهی های خود را به عنوان یک ابزار فروش موثر تبدیل کنید؟

 

اشتراک مطلب