نکات سئو

نکات مهم و کلیدی که هر سئو کاری باید آنها را بداند

اگر بیشتر سئو را دوست دارید ، وقت زیادی را صرف خواندن کنید. در طی چند سال گذشته ، من ۱۰۰ هزار ساعت را صرف مطالعه وبلاگ ها ، راهنماها و اختراعات ثبت شده در گوگل کردم. چندی پیش ، فهمیدم که ۹۰٪ آنچه را که می خوانم ، کاری را که من انجام می دهم تغییر نمی دهد – یعنی کار اساسی رتبه بندی صفحه وب در گوگل بالاتر است.در این مقاله ۲۵نکته مهم در سئو سایت را بررسی می کنیم.

برای SEO های جدیدتر ، این روند می تواند بسیار بزرگ باشد.

برای ساده کردن این روند ، من این مقاله را به صورت مرحله به مرحله در طرح سئو ایجاد کردم. این به معنای چارچوبی برای سئو های جدیدتر است که بتوان کارهای خود را در بالای صفحه رساند. این طرح اساسی به یک شکل یا شکل دیگر به ۱۰۰ صفحه و ده ها سایت برای دستیابی به رتبه های بالاتر کمک کرده است.و اگر به دنبا سئو سایت خود هستید می توانید سئو سایت خورد را به ریوال ایران بسپارید.

نکات سئو

آنچه باید بدانید: این طرح فرض می کند شما دانش بنیادی سئو سایت را دارید: شما از برچسب عنوان نمی ترسید ، می توانید یک rel = canonical را پیاده سازی کنید ، و شما یک یا دو لینک ایجاد کرده اید( اگر این اولین بارتان است ، پیشنهاد می کنیم راهنمای مبتدیان سئو را بخوانید و بخش Learn SEO خود را مرور کنید) .

تحقیقات کلید واژه

نکات سئو

نکات سئو

  1. کار دقیق ، سخت تر نیست

تحقیقات کلمات کلیدی می تواند ساده یا سخت باشد ، اما همیشه سرگرم کننده است. به جهت طرح ریزی ، بیایید تحقیقات ساده با کلمات کلیدی را انجام دهیم.

بزرگترین خطایی که افراد با تحقیق در مورد کلید واژه ها مرتکب می شوند:

انتخاب کلمات کلیدی ای که بسیار گسترده است

کلمات کلیدی با رقابت بیش از حد

کلمات کلیدی بدون ترافیک کافی

کلمات کلیدی که تبدیل نمی شوند

تلاش برای رتبه دادن به یک کلمه کلیدی در یک زمان

بزرگترین اشتباهی که مردم انجام می دهند تلاش برای رتبه بندی یک کلمه کلیدی واحد در یک زمان است. این روش سخت است. رتبه بندی ۱۰۰ یا حتی هزاران کلمه کلیدی دنباله دار با همان محتوای مشابه بسیار ساده تر و سودآورتر است.به جای رتبه بندی برای یک کلمه کلیدی واحد ، بیایید پروژه خود را حول یک موضوع کلمه کلیدی، هدف قرار دهیم.

  1. تِم کلمه کلیدی خود را تصور کنید

استفاده از مضامین کلمات کلیدی در سئو سایت مشکلات زیادی را برطرف می کند. به جای رتبه بندی برای یک کلمه کلیدی  به طور مثال Grail Holy، یک هدف بهتر این است که تعداد زیادی از کلمات کلیدی متمرکز بر یک ایده واحد را رتبه بندی کنید. درست انجام شد ، نتایج شگفت انگیز است.

من فرض می کنم شما به اندازه کافی در مورد شغل خود می دانید تا بفهمید به دنبال چه نوع بازدید کننده ای هستید و آیا به دنبال ترافیک ، تبدیل یا هر دو هستید. صرف نظر از این ، یک قانون ساده صادق است: هرچه موضوع خود را مشخص تر کنید ، رتبه بندی آن آسان تر است.

این چیز اساسی است ، اما تکرار می شود. اگر موضوع شما فوتبال است ، رتبه بندی برای “Super Bowl” را دشوار خواهید کرد ، اما رتبه بندی برای “سوپر باول ۲۰۱۴” – و رتبه بندی برای “بهترین دستور العمل های سوپر باول ۲۰۱۴” آسانتر است.

با این حال روی کلمات خاص تمرکز نکنید – تنها چیزی که باید بدانید مبحث و سر فصل گسترده شماست. قدم بعدی یافتن کلمات کلیدی به درد بخور و واجد شرایط برای سئو سایت است.

نکات سئو

  1. ویزگی های خاص

Qualifiers کلماتی هستند که خاصیت و ویژگی را به کلمات کلیدی اضافه می کنند و قصد و منظور را تعریف می کنند. آنها اشکال مختلفی به خود می گیرند.

زمان / تاریخ: ۲۰۰۱ ، دسامبر ، صبح

قیمت / کیفیت: ارزان ، بهترین ، محبوب ترین

قصد: خرید ، فروشگاه ، یافتن

محل سکونت: هیوستون ، فضای باز ، آنلاین

ایده این است که تعداد زیادی qualifiers متناسب با مخاطبان خود پیدا کنید.

 

  1. پیدا کردن الماس در  Google Rough

در این مرحله از سئو سایت شما باید دهها یا چند صد کلمه کلیدی برای ورود به Google Adwords Keyword Planner داشته باشید.

Pro Tip 1: در حالی که می توانید بیش از صد عبارات کلیدی را به طور همزمان در برنامه کلیدی کلمات Google اجرا کنید ، اگر جستجوهای خود را به طور همزمان به ۵-۱۰ محدود کنید ، تنوع بیشتری پیدا می کنید.

با استفاده از انواع جستجوی “دقیق” ، ما به دنبال ۱۰-۱۵ عبارات کلمات کلیدی مربوط با حجم جستجو مناسب ، که دارای رقابت چندانی نباشد هستیم .

Pro Tip 2: به ستون “رقابت” در Google Adwords Keyword Planner اعتماد کنید. آنجا به پیشنهادات مربوط به شرایط جستجوی پرداخت شده است ، نه جستجوی ارگانیک.

نکات سئو

  1. مسابقه 

اکنون که یک کلمه کلیدی اساسی داریم، باید بدانید که آیا واقعاً می توانید برای عبارات خود رتبه بندی کنید. شما دو روش اساسی برای سئو سایت و رقابت در رتبه بندی دارید:

ابزارهای خودکار مانند ابزار کلید واژه

چشمک زدن به SERP ها

اگر عضو SEOmoz PRO (یا حتی یک حالت آزمایشی رایگان) دارید ، ابزار دشواری کلمه کلیدی – در مقیاس ۱۰۰ امتیاز – نمره سختی را برای هر عبارت کلمه کلیدی که وارد می کنید محاسبه می کند.

نکات سئو

عبارات کلمات کلیدی در محدوده ۶۰-۷۰+ به طور معمول رقابتی هستند ، در حالی که کلمات کلیدی در محدوده ۳۰-۴۰ ممکن است دارای دشواری پایین تا متوسط در نظر گرفته شوند. برای درک بهتر نقاط قوت خود ، از رقابتی ترین کلمه کلیدی که در حال حاضر رتبه های شماره ۱ یا  ۲ را برای آن کسب کرده اید ، بگیرید و آن را از طریق ابزار اجرا کنید. حتی بدون ابزارهای خودکار ، بهترین راه برای بزرگ کردن این رقابت ، چشمک زدن به SERP ها است. یک جستجو و پرس و جو (غیر شخصی) را برای کلمات کلیدی خود اجرا کنید و سؤالات زیر را از خود بپرسید:

برای کسب ترافیک لازم نیست که برای هر یک از کلمات انتخابی خود رتبه ۱ را بدست آورید. اما باید با سئو سایت خود در پنج گزینه اول باشید. با مضامین کلمات کلیدی ، سحر و جادو اغلب از کلمات کلیدی ای اتفاق می افتد که حتی به آنها فکر نکرده اید. چگونه می توانید شانس رتبه بندی خود را برای کلمات کلیدی دنباله دار بهبود بخشید؟ بیایید در مورد محتوا ، معماری ، سئو صفحه و ایجاد لینک صحبت کنیم.

نکات سئو

محتوا

  1. ایجاد ارزش

در سئو سایت محتوا به معنای کالایی است که باید تولید شود ، از ارزش ایجاد شده جدا می شود. محتوای بدون ارزش هرزنامه است. در مثال Google Update الگوریتم فوق ، ما فقط می توانستیم ۱۰۰ مقاله در مورد الگوریتم گوگل بنویسیم و امیدواریم به  رتبه گرفتن. در عوض ، گفتگو با طرح این سؤال آغاز شد که چگونه می توانیم منبع ارزشمندی را برای مدیران وب ایجاد کنیم. برای موضوع کلمه کلیدی خود، ابتدا بپرسید که چگونه می توانید ارزش ایجاد کنید.

ارزش تولید نسبت به کلمات صرف سخت تر است ، اما ارزش ۱۰۰ برابر بیشتر پاداش می یابد. ارزش اثبات آینده و اثبات الگوریتم است. ارزش پیوندها را به خودی خود ایجاد می کند. ارزش باعث ایجاد هواداران وفادار می شود.

ارزش اشکال مختلفی به خود می گیرد. این ترکیبی از:

سودمندی

پاسخ عاطفی

نقطه نظرات (مثبت یا منفی)

ارزش درک شده ، از جمله شهرت نویسنده

محتوای شما لازم نیست همه این ۴ ویژگی را شامل شود ، اما برای موفقیت باید در یک یا چند مورد برتری داشته باشد. یک مطالعه در نیویورک تایمز ، مشخص شد که ویژگی های اصلی محتوا در ایجاد بیشتر لیست ایمیل ارسال شده تأثیرگذار است.

۷. محتوا خود را هدایت کنید 

در اینجا یک پیش نمایش وجود دارد: این طرح می خواهد حداقل یک نوع طعمه پیوند ایجاد کند، بنابراین اکنون زمان مناسبی است که در مورد ساختار محتوای خود فکر کنید.

به موضوع شما بهترین راه برای ارائه ارزش چیست؟ شاید یکی از این ها باشد :

Infographic

Video series

A new tool

An interview series

Slide deck

How-to guide

Q&A

Webinar or simple blog post

و شاید ، همه اینها ترکیب شده است.

هرچه روشهای بیشتری برای ارائه مطالب خود پیدا کنید و کانالهای بیشتری را نیز از آن استفاده کنید ، بهتر خواهید بود.

نکات سئو

  1. عنوان – مهمترین کار به اینجا می رود

برای سئو سایت حداقل دو ساعت را صرف نوشتن عنوان خود کنید.

۵۰ عنوان یا بیشتر را قبل از انتخاب یکی بنویسید.

عناوین موفق را در انتشارات Inbound.org ، Mashable ، Wired یا انتشار مورد علاقه خود مطالعه کنید.

نکات سئو

  1. طول در مقابل عمق – چرا اهمیت دارد

محتوای شما در سئوی سایت تا چه مدت باید باشد؟ سؤال بهتر این است: عمق آن تا چه حد باید باشد؟ تعداد کلمات به خودی خود یک معیار وحشتناک برای تلاش است ، اما عمق محتوا به شما کمک می کند تا از چند طریق رتبه بندی کنید.

  1. برای جلوگیری از محتوای تکراری ، آستانه منحصر به فرد بودن را اضافه می کند
  2. کاوش در موضوع عمیق تر باعث می شود محتوای شما “درباره” بیشتر شود
    ۳. کیفیت ، محتوای طولانی تر با لینک ها و رتبه های بالاتر ارتباط دارد

I.منحصر به فرد

حداقل به منظور سئو سایت خوب و کسب رتبه ، محتوای شما باید حداقل آستانه منحصر به فرد بودن را رعایت کند. تکرارهای گوگل ضبط شده است و می گویند جملات چند گانه گاهی اوقات کافی است ، اما در واقعیت چند صد کلمه بسیار امن تر است.

Long Tail Opportunities. II

اینجا جایی است که جادوی واقعی اتفاق می افتد. هرچه محتوای شما عمیق تر باشد می توانید یک موضوع خاص را بررسی کنید ، محتوای شما “درباره” بیشتر می شود.

هرچه محتوای شما “درباره” بیشتر باشد ، پرس و جوهای بیشتر می توانند به خوبی پاسخ دهند.

هرچه تعداد پرس و جوهای بیشتری را به خوبی پاسخ دهید ، ترافیک بیشتری نیز می توانید کسب کنید.

Google’s crawlers (یک ساختار گوگول) به طور مداوم مطالب شما را می خوانند تا مشخص شود چقدر برای جستجوی پرس و جوها مرتبط است. آنها پاراگراف ها ، عناوین موضوع ، عکس ها و موارد دیگر را ارزیابی می کنند تا سعی کنند صفحه شما را بفهمند. محتوای طولانی تر ، عمیق تر ، معمولاً سیگنال های ارتباطی بیشتری را از چند جمله کوتاه ارسال می کنند.

 

III. عمق ، طول و لینک ها

مطالعات مرتبط متعددی رابطه مثبت بین رتبه بندی و تعداد کلمات در یک سند را نشان داده اند.

نکات سئو

  1. ویژگی های محتوا که می توانید روی آن حساب کنید

اگر شما روی شمارش کلمات تمرکز نمی کنید ، چگونه “عمق” کیفیت را به محتوای خود اضافه می کنید؟

SEO ها جلوه هایی در مورد چگونگی تعریف گوگل از کیفیت از جمله معیارهایی مانند سطح خواندن ، گرامر ، Spelling(هجی کردن) و حتی رتبه نویسنده می ارائه میدهند. بیشتر گمانه زنی ها است ، اما مشخص است که Google از دستورالعمل هایی برای جدا کردن محتوای خوب از بد استفاده می کند.

منبع مورد علاقه من برای سرنخ ها از مجموعه سوالاتی است که گوگل کمی بعد از اولین به روزرسانی پاندا منتشر کرده است.

نکات سئو

  1. LDA، nTopic و کلمات موجود در صفحه

Google ماشین است. هنوز نمی توانید صفحه شما را مانند آن طوری که انسان می تواند درک کنید ، اما در حال نزدیک شدن است.

موتورهای جستجوگر از الگوریتم های پیشرفته ای استفاده می کنند تا جملات ، پاراگراف ها ، بلوک ها و بخش های محتوا خود را مدل کنند. آنها نه تنها می خواهند کلمات کلیدی شما را بدانند ، بلکه می خواهند موضوع ، قصد و تخصص شما را نیز درک می کنند.

چگونه می دانید محتوای شما متناسب با الگوی انتظارات Google است؟

به عنوان مثال ، اگر موضوع شما “دستور العمل های Super Bowl” است ، ممکن است Google انتظار داشته باشد که محتوای مربوط به کباب کردن ، پیش غذاها و گواکاموله(نوعی سُس) را مشاهده کند. محتوایی که به این موضوعات می پردازد ، احتمالاً بالاتر از صفحاتی خواهد بود که درباره جوراب های رنگی که امروز می پوشید ، صحبت می کند.

کلمات مهم هستند.

SEO ها کشف کرده اند که استفاده از کلمات خاص پیرامون موضوعی مرتبط با مفاهیمی مانند LDA و nTopic با رتبه های بالاتر همبستگی دارد.

Virante یک ابزار پیشنهادی مستقل از کلمات کلیدی به نام nTopic را ارائه می دهد. ابزارها کلمات کلیدی شما را تجزیه و تحلیل کرده و کلمات کلیدی مرتبط را جهت بهبود نمرات مربوط به شما پیشنهاد می کند.

نکات سئو

  1. بهتر از LDA – مدل سازی Poor Man’s Topic

از آنجایی که ما برای مدل سازی موضوع به رایانه های Google دسترسی نداریم ، یک روش بسیار ساده تر برای ساخت محتوای شما وجود دارد که من فکر می کنم نسبت به نگرانی درباره کلمات فردی بسیار برتر است:

از مضامین کلمه کلیدی که در ابتدای این طرح ایجاد کرده اید استفاده کنید.

شما قبلاً این تحقیق را با استفاده از ابزار کلمه کلیدی Google انجام داده اید تا گروه های کلمات کلیدی را از به دقت پیدا کنید. درج این مباحث در محتوای شما ممکن است به افزایش ارتباط شما با موضوع داده شده کمک کند.

مثال: با استفاده از پروژه الگوریتم گوگل که در بالا به آن اشاره شد ، در طی تحقیقات کلمات کلیدی متوجه شدیم که کلمات کلیدی خاص مرتبط با موضوع ما بارها و بارها ظاهر می شوند. اگر امروز این تحقیق را انجام دهیم ، عباراتی مانند “Penguin SEO” و “Panda Updates” را اغلب در نتایج خود پیدا می کنیم.

گوگل این اصطلاحات را از طریق ابزار کلمه کلیدی پیشنهاد می کند زیرا آنها را به دقت در نظر می گیرد. بنابراین هر محتوایی که “تغییر الگوریتم Google” را کاوش کرده است ممکن است شامل بحثی راجع به این ایده ها باشد.

نکات سئو

  1. طراحی ۵۰٪ از نبرد است

اگر در بودجه خود پولی دارید ، آن را صرف طراحی کنید. یک سرمایه گذاری کوچک با یک طراح معمولاً سود خوبی دارد. طراحی خوب می تواند:

نرخ پرش پایین

نمایش صفحه را افزایش دهید

زمان را در سایت افزایش دهید

لینک های بیشتری کسب کنید

اعتماد ایجاد کنید

… همه اینها می توانند به کسب رتبه های بالاتر کمک کنند.

نکات سئو

معماری

  1. قطب محتوا

تعداد بسیار کمی از وب سایت های موفق از یک صفحه واحد تشکیل شده اند. Google نه تنها آنچه در صفحه شما است ، بلکه صفحات اطراف آن و پیوند دادن به آن ، زمینه و ارتباط آن را تعیین می کند.

واقعیت این است ، هنگامی که مراکز تولید محتوا را با کاوش در عمق چندین موضوع با تمرکز بر روی یک موضوع اصلی ، رتبه بندی کنید بسیار ساده تر است.

با استفاده از مثال “دستور العمل های Super Bowl” ما ، ممکن است یک بخش کامل از صفحات ایجاد کنیم که هر یک از آنها در یک عمق مختلف دستور العمل های مختلفی را بررسی می کنند.

نکات سئو

  1. پیوند دادن the Hub با هم

از آنجا که اکنون صفحات شما جنبه های مختلف یک موضوع گسترده را کشف می کنند ، پیوند دادن آنها به یکدیگر منطقی است.

صفحه شما درباره گواکاموله مربوط به صفحه شما درباره nachos(نوعی غذا) است.

صفحه شما در مورد ایجاد لینک مربوط به صفحه شما در مورد اینفوگرافیک است.

صفحه شما درباره وینستون چرچیل مربوط به چهره های اصلی جنگ جهانی دوم است.

همچنین به آنها کمک می کند تا با توزیع PageRank ، Anchor text و سایر سیگنال های مربوطه رتبه بندی شوند.

نکات سئو

  1. مرکز خود را پیدا کنید

Content Hubs بهترین کار را با یک “hub” یا مرکز دارند. در مورد مرکز به عنوان یک استاد اصلی که به عنوان یک مرور کلی یا درگاه همه صفحات محتوای شخصی شما استفاده می کند ، فکر کنید.

The hub اعتبار صفحه است. غالباً ، هاب یک صفحه طعمه پیوند یا یک صفحه سطح دسته است. این صفحه به طور معمول صفحه ای با بیشترین ورودی ها و اغلب به عنوان صفحه فرود برای سایر بخش های سایت شما است.

نکات سئو

بهینه سازی در صفحه

  1. Master the Basics

می توانید یک کتاب کامل در مورد بهینه سازی روی صفحه بنویسید. اگر تازه وارد SEO هستید ، یکی از بهترین راههای یادگیری استفاده از کارت گزارش در صفحه Moz است. ابزار۳۶ درجه SEO در عناصر صفحه جداگانه ، به شما گزارش و پیشنهاداتی در مورد چگونگی رفع هر عنصر می دهد. کار کردن از طریق این موارد یک روش عالی برای یادگیری است (و اغلب توسط آژانس ها و شرکت ها به عنوان راهی برای آموزش اصول سئو استفاده می شود)

فراتر از اصول اولیه ، بگذارید علاوه بر مناطقی که مبتدیان اغلب اشتباه می کنند ، از چند تاکتیک کمی پیشرفته تر استفاده کنیم تا از مضامین کلمات کلیدی و صفحات hub منحصر به فرد خود استفاده کنیم.
نکات سئو

  1. پیوند داخلی برای Surfer معقول

همه پیوندها به طور برابر ایجاد نشده اند (یکی از بزرگترین پست های وبلاگ SEO که تاکنون نوشته شده است!) بنابراین ، هنگامی که صفحات داخلی خود را درون مرکز محتوای خود به هم پیوند می دهید ، چند نکته مهم را در نظر داشته باشید.

پیوندها از داخل محتوای منحصر به فرد نسبت به پیوندهای navigation ارزش بیشتری می گذارند.

پیوندهای بالاتر از صفحه دارای ارزش بیشتری نسبت به پیوندهای پایین تر هستند.

پیوندهای موجود در متن HTML وزن بیشتری نسبت به پیوندهای تصویر دارند.

هنگام لینک کردن محتوای خود ، بهتر است پیوندها را برجسته و “سرمقاله” نگه دارید – – به طور طبیعی به مهمترین صفحات محتوای شما در متن HTML پیوند می یابد.

نکات سئو

  1. Anchor Text خود را متنوع کنید – به طور طبیعی

اگر به روزرسانی پنگوئن Google به ما چیزی آموخته است ، Anchor Text بیش از حد به ذهنمان خطور می کند.

هنگامی که به طور طبیعی و سرمقاله به سایر مکان های وب پیوند می دهید ، شما به طور طبیعی Anchor Text خود را متنوع می کنید. همین مسئله باید صادق باشد که شما به داخل پیوند دهید.

Anchor Text خود را متناسب با کلمات کلیدی خود انتخاب نکنید. متن لنگر خود را متناسب با محتوای اطراف آن انتخاب کنید.

از نظر عملی ، این به معنای پیوند داخلی با ترکیبی از کلمات کلیدی partial match و عبارات مرتبط است. نترسید که گاهی اوقات بدون کلمات کلیدی خوب در anchor پیوند برقرار کنید – پیوند همچنان می تواند سیگنال های مرتبط را منتقل کند. وقتی ارتباط برقرار شود ، انجام این کار از انجام بیش از حد امن تر است.

 

  1. برچسب عنوان – دو نکته سریع

فرض می کنیم شما می دانید چگونه یک برچسب عنوان قانع کننده بنویسید. حتی امروزه استفاده از کلمات کلیدی در برچسب عنوان یکی از مهمترین عوامل رتبه بندی صفحه ای است که ما می شناسیم.

گفته می شود ، گوگل نسبت به برچسب های بیش از حد بهینه سازی شده سخت گیری می کند ، و به نظر می رسد عناوین “نوشته شده برای SEO” را از بین می برد. این موضوع را هنگام تهیه برچسب های عنوان خود به خاطر داشته باشید .

اول از مقاله و مطالب جا پرکن اجتناب کنید

استفاده از عبارات تجاری یا کلمات کلیدی اصلی شما در پایان هر برچسب عنوان معمول است: مثل :

تجهیزات لوله کشی – لوله کشی و لامپ های شیکاگو

لوله و اتصالات – لوله کشی و لامپ های شیکاگو

پوشش صندلی توالت – لوله کشی و لامپ های شیکاگو

در حالی که ما داده های کاملی نداریم ، بسیاری از SEO ها اکنون ادعا می کنند که عناوین “boilerplate” (مقاله و مطالب جا پرکن) که به پایان هر نشان برچسب خورده اند ، دیگر ایده خوبی نیستند. نام های تجاری و اطلاعات توصیفی منحصر به فرد اشکالی ندارد ، اما تهیه هر عنوان تا حد ممکن بی نظیر ، قاعده روز است.

دوم از تکرار غیر ضروری خودداری کنید

همچنین به نظر می رسد که Google (حداقل برای بسیاری از SEO) آنچه را که lower threshold (آستانه پایین) “پر کردن کلمات کلیدی” در نظر گرفته شده است ، سرکوب می کند.

در سالهای گذشته این یک قانون متداول بود که هرگز کلید واژه خود را بیش از دوبار در عنوان تکرار نکنید. امروز ، برای اینکه در حاشیه امنیت باشید ، بهتر است بیشتر از یکبار تکرار شدن کلمات کلیدی خود را در نظر بگیرید.

 

  1. بهینه سازی بیش از حد: عناوین ، URL ها و پیوندها

نوشتن برای انسان ها نه تنها کلیک های بیشتری به شما می دهد (که می تواند به رتبه های بالاتر منجر شود) بلکه به سختی می توانید موتورهای جستجوگر را با مشکل مواجه کنید.

به عنوان سئو ، ما اغلب وسوسه می شویم که “یک امتیاز عالی” را بدست آوریم که به معنای مطابقت دقیق با برچسب های عنوان ، نشانی اینترنتی ، Auchor text ورودی و موارد دیگر است. متأسفانه ، این در دنیای واقعی طبیعی نیست و Google این موضوع را تشخیص می دهد.

 

  1. داده های ساختاری

کوتاه و ساده: داده های ساختاری را بخشی از هر صفحه قرار دهید. اگرچه داده های ساختاری هنوز است که به عنوان یک عامل رتبه بندی بزرگ اثبات نشده ، امروز می توان ارزشهای پیش روی آینده را در SERP های میانبر گرانبها و به اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی مشاهده کرد. در بعضی از عمودیها ، این یک ضرورت مطلق است.

نکات سئو

در مورد آنچه داده های ساختاری را شامل می شود ، هیچ قاعده کمی ای وجود ندارد ، اما موارد اساسی عبارتند از:

 

  1. قانون ۹۰/۱۰ ساختن لینک

این طرح شامل ۲۵ مرحله برای رتبه بندی محتوای شماست ، اما ساختن لینک تنها سه مورد آخر است. چرا این تعداد اندک؟ زیرا ۹۰٪ تلاش شما باید به ایجاد مطالب عالی و ۱۰٪ در ایجاد لینک باشد.

اگر در ساختن لینک ها مشکل دارید ، ممکن است به این دلیل باشد که این شماره ها معکوس شده اند.

ایجاد محتوای عالی ابتدا مشکلاتی را که در خط های زیر است حل می کند:

محتوای خوب ایجاد پیوند را آسانتر می کند

پیوندهای با کیفیت بالاتر را در زمان کمتری جذب می کند

حتی هنگام خواب یا در تعطیلات پیوندهایی به تنهایی ایجاد می کند

اگر تازه وارد بازاریابی شده اید یا نسبتاً ناشناخته هستید ، شاید نیاز داشته باشید بیش از ۱۰٪ از وقت خود را برای ایجاد روابط بگذرانید ، اما اجازه ندهید که شما را از ایجاد نوع محتوا که افراد با ارزش پیدا می کنند ، منحرف کند.

نکات سئو

  1. کلیه ساخت پیوندها روابط هستند – خوب و بد

سازندگان لینک در سئو سایت موفقیت آمیز این موضوع را درک کرده و هر رابطه و ارتباط را تقویت می کنند. حتی یک outreach letter ساده با کمی تلاش می تواند به شکل پیشرفته ای از ایجاد روابط افزایش یابد .

 

  1. ردیف شدن ساخت لینک شما … برای همیشه

حقیقت این است که ، برای حرفه ای ها ، ساخت لینک در سئو سایت هرگز به پایان نمی رسد. هر یک از محتوا و ساخت لینک لایه های تبلیغاتی در مطالب قبلی و وب به عنوان یک کل مانند لایه هایی از باقلوا خوب یونانی هستند.

به عنوان مثال ، این پست می تواند برای SEOmoz به عنوان linkbait در نظر گرفته شود ، اما همچنین سخاوتمندانه به چندین قطعه محتوای دیگر در خانواده Moz و همچنین خارجی پیوند می زند.

SEOmoz سخاوتمندانه به سایت های دیگر پیوند می زند: تجربه ساخت لینک فقط مربوط به موتورهای جستجو نیست ، بلکه افراد نیز تجربه می کنند. ما به منابع عالی پیوند می زنیم و پیوندهایی را برای بهترین تجربه ممکن کاربر ایجاد می کنیم. هنگامی که درست انجام شود ، موتورهای جستجو دقیقاً این نوع تجربه را با رتبه های بالاتر پاداش می دهند.

 

منبع : moz.com

 

اشتراک مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *