آرم استیشن

نمونه کارهای آرم استیشن

برای رشد شغل خود به یک لوگوی حرفه ای متحرک نیاز دارید

یک لوگو نقش تعیین کننده ای در تعیین ارزش کلی یک برند دارد و شرکت های برتر آن را می شناسند ، به همین دلیل مدیریت شرکت، هزینه های زیادی در ایجاد لوگو(آرم) صرف می کند.

آرم استیشن

مطالعه انجام شده توسط دانشگاه لویولا(واقع در شیکاگو امریکا) نشان داد که رنگ می تواند شناخت برند را تا ۸۰٪ تقویت کند. امروزه بیشتر افراد رنگ آبی را با پپسی و قرمز را با کوکا کولا ارتباط می دهند.

آرم استیشن نمایشِ تُند و پیوستهٔ تصاویری از اثرِ هنریِ دوبعدی، یا موقعیت‌های مدل‌های واقعی، برای ایجاد توهم حرکت است.حرکت روان تصاویرِ پویا در پویانمایی‌ها، ناشی از یک خطای دید است که به دلیل پدیدهٔ ماندگاری تصاویر پدید می‌آید.

بسیاری از افراد می توانند با نگاه کردن به لوگو به تنهایی، در صورتی که سازمان به طور موثری برندسازی را انجام دهد ، به سرعت برند را تشخیص دهند. حالا که اهمیت یک لوگو را می دانید ، اجازه دهید در مورد آرم استیشن صحبت کنیم.

یک لوگو متحرک چیست؟

یک آرم متحرک یک قدم جلوتر از آرم استاتیک(فقط تصویر ثابت) که هیچ گونه افکتی در آن وجود ندارد می باشد. یک لوگوی متحرک درمورد اضافه کردن افکت ها و انواع انیمیشن به لوگو است که می تواند از جلوه ساده پویا گرفته تا یک نمایش ویدیویی کوتاه باشد.

به طور مثال در زیر آرم fly.biz-را می بینید

آرم استیشن های یک شرکت به عوامل مختلفی از جمله هدف تجارت ، ماهیت برند و … بستگی دارد. آن شرکت باید کار طراحی لوگو را به یک انیماتور ماهر یا یک متخصص موشن گرافیک ، که از انیمیشن های آرم SVG و سایر مفاهیم آگاه است ، اختصاص دهد تا بهترین آرم استیشن را برای شرکت دریافت کند.

آرم استیشن

مزایای ایجاد نشان متحرک

بسیاری از شرکت های بزرگ سرمایه گذاری زیادی روی آرم استیشن کرده اند. آیا آنها مبلغ هنگفتی برای هیچ چیز خرج می کنند؟ مطمئناً ، یک آرم متحرک  تجملی به نظر می رسد ، اما آیا این تنها مزیت یک آرم متحرک است؟

در این بخش از این مقاله ، من توضیح می دهم که چرا انیمیشنهای لوگوی شرکت ها و نرم افزارهای متحرک سازی لوگو ، به طور کلی ، رونق بیشتری کسب می کنند.

 

منحصر به فرد است

بسیاری از شرکت ها لوگو های مشابهی دارند ، که به مردم هیچ دلیلی نمی دهد نگاهی دوم به لوگو آن ها بیندازند. با استفاده از آرم های متحرک ، می توانید به ذهن مشتریان بالقوه خود و مشتریان موجود نفوذ کنید.

با افزودن جلوه های ویژه و انیمیشن به فیلم خود می توانید تصویری در ذهن افراد بگذارد. یک طراح عالی می تواند برخی از حرکت های مختلف و جلوه های تصویری مختلفی را اضافه کند که لوگوی شما را از سایرین جدا کند. محدودیت خلاقیت در هنگام طراحی یک آرم متحرک وجود ندارد.

آرم استیشن

 

توجه بازدید کنندگان را جلب می کند

ما در عصری زندگی می کنیم که توجه کمیاب است ، به همین دلیل برخی از کارشناسان اقتصاد ما را “اقتصاد توجهی” می نامند. در بررسی ها مشخص شده است که یک انسان میانسال ​​نسبت به ماهی قرمز توجه کمتری دارد.

شما باید تمام تلاش خود را برای جلب توجه کاربر انجام دهید و یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که آن ها را با آرم استیشن جالب روبرو کنید. چند ثانیه اول نقش تصمیم گیرنده را دارد که مردم چگونه محصول و لوگو شما را درک می کنند. اگر آرم شما برجسته باشد ، آنها به احتمال زیاد به آنچه شما می گویید توجه می کنند.

مشتریان و مشتریان بالقوه شما در صورت ارسال یک سیگنال قوی در ابتدا با یک لوگو قدرتمند ، نام تجاری شما را به خاطر خواهند آورد.

آرم استیشن

آگاهی موثر از برند

به یاد آوردن تصاویر پویا و محتوا آسانتر از تصاویر استاتیک است. تحقیقات فعلی نشان می دهد که فقط یک دقیقه از فیلم یک میلیون و ۸۰۰ میلیون کلمه ارزش دارد. برخی از انیمیشن ها می توانند تا ۱۰ ثانیه گسترش پیدا کنند.

اگر یک آرم متحرک چشمگیر در کمپین معرفی برند خود نمایش دهید ، آنها نه تنها توجه می کنند بلکه برند آنها نیز آن را حفظ می کند.

برندهایی که در آرم استیشن سرمایه گذاری کرده اند ، پس از اعمال انیمیشن های آرم در استراتژی برند خود ، نتایج قابل توجهی پیدا کرده اند.

آرم استیشن

داستان ها را بطور موثر ارتباط دهید

اگر برند داستانی قوی برای گفتن به مردم داشته باشد ، مردم خود را با آن ارتباط می دهند. وقتی افراد یک آرم متحرک را تماشا می کنند ، به این آرم جذب می شوند و اگر آن را با یک داستان ترکیب کنید ، می تواند شگفتی هایی برای شرکت شما ایجاد کند.

مشتریان شما بخش عمده ای از وقت خود را در اینترنت می گذرانند. تبلیغات در اینترنت انعطاف پذیری بیشتری را برای شما فراهم می کند. با استفاده از لوگوی متحرک متناسب با نام تجاری خود ، می توانید آنها را به صفحه خود جذب کرده و برای آنها توضیح دهید که چگونه این آرم با دلیلی که شرکت شما در آن قرار دارد ارتباط می یابد.

حتماً بازاریابان را مشاهده کرده اید که از پیام های انیمیشن توضیح دهنده برای انتقال پیام خود به جهان استفاده می کنند. داشتن یک آرم متحرک به این معنی است که شما هنگام مواجهه با نام تجاری خود ، داستان و اعتقاد خود را برای مخاطبان بیان می کنید.

آرم استیشن

برانگیختن احساسات مردم

طبق تحلیل ها ، مردم براساس احساسات خود تصمیم گیری می کنند و بعداً با استدلال های منطقی آن را توجیه می کنند.

یک آرم متحرک در برانگیختن احساسات مردم بسیار مؤثر است تا یک آرم استاتیک. یک آرم منحصر به فرد بینندگان را غافلگیر می کند و بعدا می تواند احساسات شادی ، هیجان و سایر احساسات مثبت را برانگیزد.

هنگامی که احساسات را از همان ابتدا تحریک می کنید ، بیشتر احتمال دارد بینندگان خود را متقاعد کنید که اقدامی را که می خواهید انجام دهند ، انجام دهند. علاوه بر این ، آنها نام تجاری شما را برای مدت طولانی با چیزی دلپذیر نقل می کنند.

آرم استیشن

ارائه (فرایند عرضه یک موضوع به مخاطب است) شرکت را افزایش دهید

ما می خواهیم با یک شرکت حرفه ای تجارت کنیم که بتواند وعده ها را محقق کند. اولین عاملی که برای تعیین استاندارد شرکت در نظر می گیریم ، معمولاً ارائه آنهاست و در این فرآیند ، نگاهی به کیفیت لوگوی آنها می اندازیم.

همچنین با یک آرم متحرک می توانید با آخرین روندهای موجود در بازار همگام باشید. با تنظیم ارائه ، با توجه به نیاز بازار می توانید خود را به مردم حرفه ای نشان دهید. شرکتی مانند گوگل از لوگوی انیمیشن فوق العاده ای استفاده می کند تا مردم عاشق خدماتش باشند.

چگونه می توانید از قدرت لوگوهای های متحرک بهره ببرید؟

بیش از یک راه برای اعمال قدرت آرمهای متحرک وجود دارد. در اینجا مکانهایی وجود دارد که می توانید برای برجسته شدن در دنیای تجارت رقابتی ، آرم جدید چشمگیر خود را تبلیغ کنید.

رسانه های اجتماعی:

از لوگوی متحرک GIF استفاده کنید و آن را با یک پیام تنظیم کنید یا آن را در یک ویدئو وارد کنید تا در رسانه های اجتماعی برای جذابیت بیشتر منتشر شود.

سایت شرکت:

شما می توانید از لوگوی متحرک موجود در وب سایت شرکت خود برای جلب توجه بازدید کنندگان خود استفاده کنید و تأثیر مثبتی بر روی آنها بگذارید.

ارائه ها:

برای اثبات اصالت و اورجینال بودن به مردم می توانید آرمهای متحرک را در نظر بگیرید.

تبلیغات:

سرانجام ، می توانید برای جلب توجه و ایجاد هیجان بینندگان ، از آرم های متحرک در مقاله تبلیغاتی ، صفحه فروش و فیلم های فروش خود استفاده کنید.

اگر شما شروع به کار کرده اید و در ساخت یک برند قدرتمند جدی هستید ، باید در ساخت لوگوی دلپذیر ، وقت و پول سرمایه گذاری کنید. با اضافه کردن انیمیشن به آرم خود می توانید آن را به سطح بعدی برسانید.

شرکت های زیادی در بازار وجود دارند و داشتن یک لوگو ترسناک هیچ کاری نمی کند تا شما را در این محیط تجاری بسیار رقابتی متمایز کند. من معتقدم دلایلی که ارائه کردم به اندازه کافی قوی برای سرمایه گذاری در آرم استیشن هستند.

بسیاری از شرکت ها نیز چنین فکر می کنند ، به همین دلیل است که آنها در آرم استیشن سرمایه گذاری می کنند و بازده قابل توجهی از سرمایه گذاری را از فعالیت های برندسازی خود به دست می آورند.

 

اشتراک مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *